czwartek, 28 czerwca 2012

Bzzzzzz...

... jak Bzyczek ;)

Bardzo zabawne stworzonko Tildowe.
W książce figuruje jako "bug" - czyli robak,
ale na własny użytek nazwałam go Bzyczkiem :)

I tu właśnie wykorzystałam nowo nabytą umiejętność tworzenia kwiatków na szydełku.

Do umiejętności Kurki jeszcze mi bardzo daleko, ale chyba widać, że to kwiatki ;)
I jeszcze chciałam napisać, że dzisiaj czekała na mnie cudna niespodzianka od Aliny, no same cuda!
Ale zdjęcia tych skarbów niestety będę mogła pokazać dopiero w przyszłym tygodniu...


Monika

18 komentarzy:

  1. No i pięknie Ci wyszedł ten Bzyczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, widać:) i wesoła Pszczółka, bzyczek, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ! i bardzo ładnie go nazwałas ,znacznie ładniej niz "robak " :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny grubiutki BZYCZEK, no gdzie robak, a fe...:)
    a on taki sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać widać :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Ty chyba żartujesz, wymiatasz że szczęka opada!
    Fajny ten owadzik i kwiatuszek dopasowany ... nabrałaś mnie że nie umiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Sowy są dwie, i jedna czyli Monika to tak trochę, jak sama mówi, kuma, ale ta druga to ja, Ilona ,i ja naprawdę nie umiem :-O. Ale ta jedna Monika mówi, że sweterka to by w życiu się nie podjęła :-) szycie, hafty, aplikacje, bardzo proszę, ale druty i szydełko to ponad moje siły..

      Usuń
  7. Najśliczniejszy bzyczek jakiego widziałam , nawet mógłby być olbrzymi i w swoich bujnych kształtach być przytulną poduszką! Rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że pamiętam :) Myślę, że za tydzień/dwa się za nią zabiorę bo teraz mam trochę zamówień ;)

      Usuń
  9. Bzyczek jest uroczy! Oj bzzzz bzzzz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity ten Bzyczek! powala!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Robaki są fajne, lubię je w każdej postaci :)

    Kwiatki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały robal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny:) Fantastyczne robisz rzeczy. Zaraz Cie dolacze do 'ulubionych' zeby byc na biezaco;)

    OdpowiedzUsuń