piątek, 28 września 2012

Just married...

Zobowiązałam się zrobić prezent dla Młodej Pary :)
Zdecydowałam, że będą to zające.
Cięłam, mierzyłam, szyłam, prułam i znów szyłam kilka dobrych dni,
ale oto są:

Panna Młoda się coś zbuntowała i nie chce stać :D

Ale Pan Młody skradł moje serce ;)
Marynarkę przeszyłam mu białymi nićmi, bo jakiś taki smutny mi się wydawał i teraz już wygląda lepiej.

 Myslę, że takiego nietypowego prezentu Państwo Młodzi się nie spodziewają ;)
I razem :)
Zastanawiam się jeszcze nad welonem, muszę przymierzyć...

Pozdrawiam
Monika

23 komentarze:

  1. Jakie fajne ! A ten Pan Młody to jaki przystojniak !! Bardzo fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha mówisz że panna młoda się zbuntowała... jakie to życiowe ;-)))) Autentyzm bije od pary młodej a to najważniejsze chyba :-)) Pozdrawiam :-) Para młoda ucieszy się na pewno zajączków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownosci - piekny prezent:) Obydwoje jacy eleganccy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Młodzi będą zachwyceni :)) Śliczna para :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brrr, a On wybrał mimo zbuntowania ją, a nie mnie... A On mi się podoba, taki ma na miarę szyty kubrak, czy jak mu tam, bo garniturek to może, no ale elegancki chłopak z niego ;)))

      Usuń
  6. Pięknie tobie wyszła Młoda Para,a pomysł z biała nitka doskonały ) Czym robisz rumieńce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cień do powiek :) Bo akurat gdzieś mi róż zaginął ;)

      Usuń
  7. Młoda Para Królikowa wersja to coś pięknego ;) oby i życie młodej parze opłynęło jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rumieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero dzisiaj zajrzałam na Jasną i znalazłam Twój komentarz :-)))
    Dziękuję bardzo , ale to jest blog służbowy,
    na który rzadko zaglądam.
    Głównie bywam tutaj i tutaj Ciebie zapraszam...
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jacy eleganccy :))sliczna para królisiów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię takie zbuntowane- jakie byłoby życie gdyby wszyscy byli spokojni i pokorni? przyznam że młoda ma coś po mnie- charakter!!!
    Para bardzo urocza;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodcy są, pastelowi, wyglądają na szczęśliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale u Ciebie piekne rzeczy ;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent :) Cieszy oczy... :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny. Zagościłam u Ciebie i bardzo mi się spodobało. Świetny pomysł z parką młodą na prezent. Stylowe maskotki niezapomnianym wspomnieniem z dzieciństwa :) Bardzo mi się podoba :) Podobam :)

    OdpowiedzUsuń