niedziela, 29 lipca 2012

Uffff, jak gorąco...

Czy ktoś z Was lubi takie upały???
Dla mnie to za wiele...Ledwo funkcjonuję.
Dobrze, że chociaż jeszcze mam wolne :D
I najchętniej nie ruszałabym się z domu, tu jest w miarę chłodno.
Nawet pedałem od maszyny nie mam mocy ruszać ;)
Nawet nad samym morzem nie da się wytrzymać - zero wiatru!
Ale udało mi się skończyć dwie Tildy - anioły oczywiście.

Ale... jest coś co ostatnio mnie zachwyciło i próbuję zrobić,
choć cierpliwość mnie powoli opuszcza :D
Nie wiem czy będę w stanie dokończyć więc tylko mała zajawka ;)

Pozdrawiam upalnie :)
Monika

10 komentarzy:

  1. Piękne tildy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. och...jakie śliczne te anioły!!!
    a upał u mnie też straszny, aż takiego gorąca to i ja nie lubię, najchętniej nie ruszałabym się z domu:)))
    pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale aniołki cudne ;)nawet jedna ma sukienkę w groszki ;)A o pogodzie to lepiej się nie wypowiadam , bo bym musiała użyć co najmniej kilku brzydkich wyrazów aby oddać to co czuje jak nie idzie normalnie funkcjonować ;/ wole zimę ! nawet jak mrozi to można się grubo ubrać a tu nawet na golasa nie da się ochłodzić, ciśnienie zabija staruszków i zwierzęta padają na udar... gdyby nie owoce i świeże warzywa to pewnie w ogóle bym przecierpiała lato ;p Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze te Twoje anioły :)
    Wciąż podziwiam mojego :))) - zamieszkałam w mojej sypialni!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tildy są cudne <3 niestety pogoda mimo iż zaczął padać deszcz jest chyba jeszcze gorsza, zrobiło się z gorąca na mega duchotę i w sumie nie da się funkcjonować jeszcze bardziej, nagrzana ziemia paruje i ciężko się oddycha. Człowiek ma ochotę ukryć się w piwnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Solidarnie też pedałem od maszyny nie ruszam:)))
    Tildy Ci się same uszyły? Chyba powstały w chłodniejszych dniach, bo jedna elegantka w getrach ,jak widze:))) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne babeczki - zgrany duet tworzą - Rozważna i Romantyczna ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna zajawka :-) nie mogę doczekać się dzieła w całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne anioły, suknia grubaski bardzo mi się podoba. Sama jeszcze takiej nie szyłam. Twoja jest super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne laluszki :) uwielbiam Tildy :)

    OdpowiedzUsuń